Az ember a könyvtárban egy nagy tőke jelenlétében érzi magát, amely kiszámíthatatlan kamatokat osztogat nesztelenül. (Goethe)

2010. november 23., kedd

Bárdos András: Love Story Mit érez egy férfi?

Nekem ez egy a könyv egyáltalán nem tetszett, egy jó van benne, hogy csak 169 oldal.
A történet Segal Love Story-ja" magyarba" átültetve, ahol a fiú egy bróker, a lány meg művészettörténész, de amikor megismerjük, könyvet árul. Nem szeretem  a mai laza beszédet, azt, hogy mindent rövidítenek, hogy az angol szavak használata nélkül nem ember az ember, hogy ez az Olivér , szerintem, elég sekélyes egy egyed...de hatalmas pénzösszegeket visz haza mégis havonta...Mai világ teljesen...Vagy lehet, hogy pont azért jó könvv, mert megutáltam benne a Bróker(Olivért)t???

1 megjegyzés:

  1. Kriszti, én is olvastam a könyvet és imádtam! Nem véletlen, hogy a borítón is ott feszeng a kérdés: Mit érez egy férfi? Végig úgy érzed, semmit. Aztán lehet, hogy nem is úgy van, mert még egy érzéketlen(nek tűnő) lelket is megrendít(het) valami... a legvégén, amikor már nincs visszaút...

    VálaszTörlés